reklama

Hokej v plutvách

Keď mi dnes syn Michal ukázal „zmysluplný“ príspevok na internetovej stránke SME pod názvom Šaty robia Fica, pomyslel som si, že je 1. apríl a nie je o čom písať. Keď som však zistil, že ešte nie je ani 1. apríl, a že denník SME to myslí smrteľne vážne, a že si dokonca pripravil barličky v podobe názorov „relevantných“ ľudí, rozhodol som sa odignorovať pokoj veľkonedeľňajšieho popoludnia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (425)

Denník SME je protivládny, opozičný denník. A tak ho treba aj čítať. Jeho podnikateľská stratégia je postavená na okruhu čitateľov, ktorí moju vládu nemusia, a ktorí si radi prečítajú čokoľvek kritické, bohužiaľ veľmi často neobjektívne a nepravdivé na súčasnú vládnu garnitúru. Denník SME je denne doslova zaplavený útokmi, či už na mňa alebo na členov mojej vlády alebo iných predstaviteľov sociálnej demokracie. Napriek tomu to nemá ľahké. Moja vláda ide zatiaľ bez vážnejších škandálov, o to viac sa musia redaktori SME snažiť vyrobiť veľmi často z komára somára. Trefne to povedal bývalý šéfredaktor SME, M. Šimečka, podľa ktorého novinári v tomto denníku pravdu nehľadajú, oni ju majú. Napriek tomu musím konštatovať, že úlohu protivládneho denníka si zatiaľ SME plní a opozícia mu môže nohy ruky bozkávať, pretože okrem vlastného rozpadu nie je schopná žiadnej akcie. Až potiaľto je všetko v poriadku. Smiešne je, ak sa musí denník formátu SME znižovať na úroveň bulváru a doslova sa „odbavovať“ na čomkoľvek, čo súvisí s výkonom funkcie ústavných činiteľov.

Čo ma teda postavilo od rezňa a majonézového šalátu? Tvrdenie denníka SME, že zmluvu s U.S. Steel Košice o zotrvaní na Slovensku som podpísal teatrálne, v pracovnom plášti, prilbe, okuliaroch a rukaviciach. A na tomto tvrdení rozvíja obraz premiéra, ktorý si rád mení oblečenie pri rôznych príležitostiach a pracuje tak na svojom imidži. Netreba mať vysokú školu, aby človek pochopil, čo denník SME týmto jalovým príspevkom sledoval. Že nič iné na úrade vlády nefunguje, len public relations.

Takže najskôr k U.S. Steelu: podpis zmluvy bol organizovaný za prítomnosti zamestnancov v jednej z výrobných hál a pravidlá bezpečnosti pri práci sú v U.S. Steel Košice mimoriadne vysoké, povedal by som, v dobrom, že sú nimi až posadnutí. Prečo boli potom rovnako oblečení všetci prítomní novinári - a nebolo ich málo, vrátane redaktora denníka SME, p. Jesenského?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Novinári, vrátane redaktora SME, Mikuláša Jesenského, pri podpise zmluvy v Košiciach. Nie sú náhodou oblečení teatrálne?

ZDROJ: U. S. Steel Košice


((ussteel))

Telefonuje Ján Bača, hovorca U. S. Steel Košice

Denník SME sa však čuduje, že keď hrám futbal, som v drese, keď hokej, tak v hokejovom výstroji, keď idem do bane, 300 metrov pod zem, oblečiem si pracovné banícke oblečenie, keď za našimi vojakmi do Kandaháru, dám si vojenské maskáče... Možno urobím nabudúce denníku SME radosť a futbal budem hrať v plutvách, hokej v plavkách, do bane pôjdem v bielom obleku a na návštevu našich vojenských misií v zahraničí budem chodiť na koni s veľkým kovbojským klobúkom. Veľmi by ma zaujímalo, čo si denník SME myslí o mojom oblečení, keď idem spať, pretože pyžamo by asi považovali za dosť neadekvátne a nahrávajúce PR.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sú veci milé, smiešne a trápne. Niekedy sa dobre zabavím na karikatúre Shootyho, aj keď je na môj úkor. Kto vie, ten vie. Ale trápnosti sú už pomerne dlho významnou súčasťou obsahu denníka SME. Ak denník SME začína inklinovať viac k bulváru ako k spravodajstvu (protivládnemu), mohol by sa mi ozvať. Niečo by som pre nich vymyslel. A možno nebude treba pri tom ani meniť šaty.

Robert Fico

Robert Fico

Bloger 
Politik
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  113x

Robert Fico, politik, predseda strany SMER - SD Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu